Verbod op blote bast... ook in de bieb??

woensdag 29 juli 2009

Blote bast leidt tot discussie...

Zit je daar biebpasjes voor scholen aan te maken, komt er ineens een half naakte man voorbij gelopen. Nou ja, halfnaakt was-ie wel, maar dat klinkt natuurlijk weer erger dan dat het was...

Anyway... die man loopt daar en het eerste wat ik me bedacht was: "Daar ga ik dus iets van zeggen, want hij heeft z'n shirt gewoon bij zich (had hij in z'n hand) en dit is een bieb, geen recreatieoord met zonnebanken ofzo..." Maar goed, ik was natuurlijk wel in Vlijmen en dan gelden nog altijd de regels van mijn lieve collega's daar. Zo gauw Ada weer 'vrij' was heb ik haar meteen geroepen en haar gezegd wat ik wilde doen. (er dus iets van zeggen) Ada's reactie was wat onzekerder; "Dit is wel een openbaar gebouw. Eigenlijk kunnen we daar niets van zeggen." Daar legde ik me bij neer, om weer verder te gaan aan de schoolpasjes.

Nog geen minuut later krijgt de half naakte man gezelschap van een niet-onaantrekkelijke man met handycam, die vervolgens op mij af komt lopen. Hij vroeg wat ik van die halfnaakte man vond. Tja, ik neem geen blad voor mond... (jullie kennen mij inmiddels wel!)
Stelt hij zich voor als RTL4-journalist voor Editie NL en of ik en Ada nog even voor de camera willen zeggen wat we d'r van vinden...

En zo geschiede... Ada was er minder happy over (ze was nog wat overdonderd), dat ze nu bij Editie NL in beeld kwam, ik had hier minder moeite mee... Vond het wel grapzig eigenlijk! :)

Overigens werd er nog wel over doorgediscussieerd door Ada, Leonie en mijzelf, dus het gaf zeker stof tot nadenken!

Hierboven het resultaat...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,
    Nou jullie maken 't wel mee zeg! En meteen in vol ornaat op tv, onvoorbereid.
    Leuk discussiepunt trouwens, want hoe zit 't dan met een verbod op 't mobieltje in een openbaar gebouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin

    Dit is nog eens een vernieuwende manier om in de aandacht te komen! En de weblog leent zich hier weer prima vootr, niet waar. Succes met je 23 dingen

    carla bellaard

    BeantwoordenVerwijderen

Folk Dranouter - het leukste festival van de Benelux ! !

Fototjuhs...

Loesje...