Verbod op blote bast... ook in de bieb??

vrijdag 5 juni 2009

Geduld en dingskes

Geduld met cursussen is niet mijn sterkste kant... daar kom ik nu wel weer achter. Heb net een account op NetVibes gemaakt, maar ik vraag me meteen af 'waarom?'. Heb ook een RSS-feed van NOS toegevoegd... Leuk, maar nu?

Ach, moet ik wellicht veel meer doorlezen en tja, dan komt dus dat geduld de hoek om kijken. Of moet ik liever zeggen het ongeduld. Momenteel is het redelijk rustig in Heusden, dus tijd om het één en ander uit te vogelen...

Wel grappig om te zien dat steeds meer collega's bij Hyves opduiken. Hmmm... moet ik m'n pagina dan toch maar privé maken?? Nee, grapje, ik heb niets te verbergen. Ik ben blijkbaar zo'n persoon uit de jongere generatie die geen moeite heeft om dingen met de wereld te delen. Maar lieve collega's nog wel wat oppimpen hoor, die Hyves!
Hebben jullie ook al eens een blik geworpen op My Space?? Is zoiets als Hyves, maar dan wereldwijd én voornamelijk gericht op muziek en muzikanten... 't Is mar da gullie ut wit...

4 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, Leuke balk hiernaast met die 'lopende' tekst. Zit die ook in een gadget verstopt? Zo ja welke?

    Hey you met Boudewijn the Great!! Coooooool

    leuke site trouwens, ik word nou wel benieuwd naar jou hyves pagina.

    groetjes johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    Het lijkt idd wel Boudewijn de Greatest ... maar ik heb toch m'n twijfels offie het echt wel is! Ben benieuwd.
    Groetjes Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.S.: Ik ben blij dat ik geen Gerda heet. Karin is beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Op mijn blog staat dat jij me volgt maar onder jouw fotootje staat de naam van Jolanda. Ik kan dat volgens mij niet veranderen, jij wel waarschijnlijk.
    Groeten Willemien

    BeantwoordenVerwijderen

Folk Dranouter - het leukste festival van de Benelux ! !

Fototjuhs...

Loesje...