Verbod op blote bast... ook in de bieb??

woensdag 3 juni 2009

Wraak en dingskes

Wraak, het thema van de Maand van het Spannende Boek. Wraak nemen ligt niet echt in mijn straatje. Ben meer van het vergevingsgezinde type, alhoewel soms, héél soms krijg ik ook wel scènes in mijn hoofd die niet zouden misstaan in een thriller. Maar dat zijn dan dus maar scènes in mijn hoofd lieve lezers, mijn ik is dus een stuk aardiger.

Tussen de drukte door ook nog nagedacht over dingskes en als ik dan kijk hoe actief één van mijn collega's bezig is, nou dan voel ik druk op mijn schouders toch wel toenemen hoor.

Ondertussen ook nog druk geweest met kamperen, Cuby & the Blizzards luisteren, biertjes drinken, spareribs verorberen, vergaderen met het theaterproductieteam en oja, ik moet dus ook nog werken. Van die dingskes komt voorlopig dus niet zoveel...

Vanavond eerst lekker eten bij een vriendin in Den Bosch, morgen regisseren bij de jongeren en dan alweer kamperen.

Mocht iemand dit lezen: waar zijn al die collega's van mij te vinden?? En, waarom staat (of stond, dat zie ik zometeen) de tijd verkeerd??

1 opmerking:

  1. Hoi Karin,
    Als je aangemeld bent kun je rechtsboven op aanpassen klikken en dan op instellingen en dan op opmaak. Daar kun je tijd veranderen in de Amsterdamse tijd. (of Tokio als je dat leuk vind).
    Het ziet er verder wel gezellig uit hoor!
    Succes en groeten Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen

Folk Dranouter - het leukste festival van de Benelux ! !

Fototjuhs...

Loesje...